Wednesday 13 April 2011

cInTa jArAk jAuh .....

cinta jarak jauh .... hm ... hanya tuhan saja yg thu mcm mna perasaan
olang yg mngalami keadaan lagu nyh ...
aku sdg alami suma nyh .. pyah sgt weyhh .!
rasa mcm ak tgh tikam diri sendiri jewp ..! ak rindu gyla at die .!
rindu sgt2 weyhh .! ak tataw ap nucx buad spaya ak buley sntiasa dkat ngn die .!
hm .. mybe nyh da takdir ... die stay KL , aku stay KEDAH .! :(
jauh lha tuw an .? spea yg rse dkat tuw ..! lntak kaw lha .!
die kata aku kena bgy msa at die 1 years ..! 1 tahun weyhh .!
sabo jea lha .! bwu ak buley jmp die .! GILA .!
inilah padah nye klw caqi boyfiee jauh2 .! kcian aku tpy nucx cmna ..?
yg tuw yg ak berkenan .! hehe .! trimo jea lha wlaupun jauh .!
janji die syg aku .! tpy an kdg2 wisau gak aku ..
yela .. mna tax wisau , kowt2 lha die ad gurl lain ka blngkang aku .?
mna nucx taw an .? mybe yea , mybe tax ..
hm ... sdey nye .!!! ak nucx nang!s nyh .!! huwaaaaa .!!
huhuuk .! bang, bak tisu sehelai .. nucx lap hingus nyh .. dah meleleh .!
hOhO .! ap lha yg ak dowk garut nyh .! haru a!h .!
rse cam nucx tulis agi jea tpy daa tax larat lah .! nucx tercabut da jari jemariku yg cntik nyh .!
hahaha .! perasan .!! :P
k lha .! gua blah dlu erk .? assalamualaikum .. ;)

No comments:

Post a Comment